marți, 23 decembrie 2008

Sărbători fericite!


Nu am mai intrat de mult pe aici...La început din lipsă de timp şi mai apoi dintr-un motiv destul de pueril: nu ştiam de unde să reiau firul pe care îl lăsasem de izbelişte. Şi acum am găsit pretextul perfect pentru a reînvia bloguleţul şi pentru a stârpi pânzele de păiajen crescute pe aici: sărbătorile de iarnă. Deşi mă bâzâie subiecte atât de savuroase pe care aş fi putut să le despic aici, mă voi limita la a discuta despre Crăciun. Conştientizez, în fiecare an mai mult, faptul că a devenit doar o sărbătoare comercială, dar asta nu mă împiedică să mă bucur de această perioadă. Şi poate că tot ceea ce facem, facem ca un reflex al imaginilor idilice pe care televiziunea, în special, ni le-a încropit, dar mi se pare legitim, atâta timp cât ne provoacă o reală plăcere.
Înainte să mă duc să mă culcuşesc lângă brad, visând cu ochii deschişi la cadourile pe care Moşu' mi le va aduce sau croindu-mi planuri savuroase pentru anul care se pregăteşte să vină, simt nevoia să-ţi adresez o mică şi sinceră urare: Să fii fericit, indiferent ce presupune acest lucru pentru tine!
Şi imaginea ataşată acestui post reflectă nemulţumirea mea în ceea ce priveşte lipsa zăpezii. Cel puţin din Bucureşti!

Niciun comentariu: